"A meditáció nem változtatja meg az életed. A gondolatcsend és a lelki állapot, amit okoz, az viszont igen!"

Leitner Olga

Kahilife Meditációs Központ
Győr, Lajta u. 10.
Keress bátran!
0036 30/4228136
leitnerolgi@gmail.com

Szavazás

Volt már csoportos meditációs élményed?

Párkapcsolati Oldó Nap! Április 23. vasárnap 17 óra

2017.04.11 16:39

Szóval tökéletes párkapcsolatra fel, legyen szó a leendőről vagy a meglévőről, mindig elkél a foglalkozás!
No, de minek is ezért olyan sokat tenni?
Jómagam 37 évesen találtam rá a tökéletesre. És nem a bokorban leltem rá. Kemény önismeret eredményeként. A számomra tökéletes pár nem lehet olyas valaki, akinek a számára én nem vagyok a tökéletes. Mert mindig megtaláljuk a hibát, amiért nem stimmel a kapcsolat, csak feledésbe merül, hogy mi sem biztosan állunk készen. Ja és a pillanat, amikor kimondod, hogy készen állsz? Na az pedig kinek az elbírálása? A sajátodé? És az igazságot látod e magaddal szemben? Vagy elfogult vagy?
Szóval: tökéletes önismeret sincs! Ám nagyon jó ha igyekszünk elérni. Mert nagy részben megértheted életed kirívó eseményeit. Illetve a felismerések által tudsz változtatni. Bár sosem késő megélni a játszmáktól mentes társsal való életet, no de mégis mikor. Persze Louise L. Hay is 70 évesen tanult meg társas táncolni és iratkozott be festő tanfolyamra, Szentgyörgyi Albert 75 évesen tanult meg vízi síelni, de talán nem totyogó öregként, kivehető fogsorral kellene rálelni a társadra.
Szóval én türelmetlen voltam. Megfigyeltem az ismétlődő viselkedés mintáimat, felismertem, és addig dolgoztam az ügyön, amíg nem volt már rám hatással.
Magamból kiindulva tudom, hogy van vele meló, de én eldöntöttem. Körbenéztem a világban és láttam boldogtalan embereket, szeretőket, önértékelési problémával küzdőket, önámítókat, hazugokat. Nem akartam az lenni. Ezért tudom, hogy nem kell bele nyugodni sem a szingliségbe, sem egy rossz kapcsolatba. Mindig van lehetőség változtatni, hiszen mindenkire vár a párja. Aki számára tökéletes. Ehhez el kell érned arra a szintre, hogy te is az ő párja lehess. Játszmáktól mentesen. Amikor megismerkedésetek pillanatától egyek vagytok és az utatok üstökösként ível felfelé, és sikert sikerre halmoztok és egymást tanítva, minden álmotokat valóra váltjátok. Ezeket a magasságokat csak a párod támogatása, energetikája által tudod elérni, a férfi és a női energia tökéletes szövetsége által. JINJANG
Pontosan ezért törlünk annyi mintát ezen alkalomkor, amennyit neked az égiek engednek. Törlünk édesapával kapcsolatban, édesanyával kapcsolatban, gyermeki traumát is akár. Nem lehet előre tudni, de mégis ez által lehet előrébb jutni.
Ennél valószínűleg sokkal több kell a megvalósuláshoz, de mégis hatalmas előrelépés!